StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och innebär två dagar av engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter. Evenemanget är ett av mediebranschens största och ett välbesökt forum för den svenska medieindustrin. Här möts annonsörer, mediebyråer, medieägare, kommunikationskonsulter, reklambyråer och varumärkeskonsulter för att få nya intryck, perspektiv och insikter.
Digital partner + Webb + Content + Social
Strategi / Design / Teknik / Social
StockholmMediaWeek / Sveriges Mediebyråer
Den 7-8 maj 2014 arrangerades StockholmMediaWeek för tionde året i rad. Lagom till tioårsjubileet hade Wonderfour tagit fram en ny responsiv webbplats med syftet att stärka eventets varumärke, driva försäljning av biljetter samt informera och engagera besökarna under de två dagarna.
Mycket tid har lagts på att förfina funktioner för bokning och social integration, som till exempel sidan #StockholmMediaWeek där en mix av flöden från Twitter och Instagram visas i en realtidsfeed på sajten.
Femton års samarbete talar sitt tydliga språk, vi är helt trygga med att Wonderfour levererar över förväntan vid varje Stockholm MediaWeek.
– Staffan Slörner, vd Sveriges Mediebyråer
Digital partner + Webb + Content + Social
Strategi / Design / Teknik / Social
WordPress
StockholmMediaWeek / Sveriges Mediebyråer
stockholmmediaweek.com