Wonderfour vann uppdraget att ta fram en helt ny digital plattform för Jordens Vänner. Vi gjorde en fullständig revidering av struktur, grafisk presentation och användarupplevelse med ett tydligt fokus på konvertering av nya medlemmar och bidragsgivare. På Wonderfour har vi arbetat med ett flertal insamlingsorganisationer och vet hur viktigt det är att med rätt UX och smart datainsamling hitta bästa vägarna för konvertering.
Nya jordensvanner.se syftar till att förbättra rekrytering och kundresa, öka bidragsinsamling samt att öka engagemanget, dialogen och sprida kunskap om Jordens Vänners frågor. Vi är eniga med beställaren om att den checkar dessa boxar.
”Nya jordensvanner.se syftar till att förbättra rekrytering och kundresa, öka bidragsinsamling samt att öka engagemanget, dialogen och sprida kunskap om Jordens Vänners frågor. Vi är eniga med beställaren om att den checkar dessa boxar.”
— Adam Wihlke, Creative Director & Digital strateg, WonderFour
Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study
—