Wonderfour har sedan 2020 hjälpt Fru Bohlin att producera content till sociala medier, vilket snart utökades till ett övergripande ansvar över all digital marknadsföring för inredningsbyrån – paid social, SEM, SEO och nyhetsbrev.
Med ett helhetsgrepp över kommunikationen har vi byggt ett starkare och personligare varumärke där insatser genererar konverteringar av högre kvalitet. För en förbättrad ROI har vi fokuserat på kärnkunden och konkretiserat Fru Bohlins erbjudande i kommunikationen.
Engagerande och träffsäkert content har skapats av material från både inredningsfotografen Emma Jönsson Dysell och Wonderfours egna innehållsproducenter. Och siffrorna talar sitt tydliga språk – Instagramföljarna har ökat med 382%.
Vi har under åren byggt en nära och trygg kundrelation med stort förtroende. När behov har förändrats har vi anpassat vårt uppdrag för att på bästa sätt skapa värde för kund.
Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study Next Case Study
—